Se effekten af dine markedsføringskroner
Har du styr på, hvilke af dine marketing-aktiviteter der bliver til konkrete konverteringer? En konvertering sker, når en besøgende på din hjemmeside foretager en bestemt handling. Det kan f.eks. være et køb, en tilmelding eller et besøg på din kontaktside.
Kom i gang med basal konverteringssporing på din hjemmeside og find ud af, hvilke kanaler dine konverteringer kommer fra, og hvor meget de har kostet.
Kasper Gregersen lærer dig, hvordan du sporer på din kontaktformular, telefonnummer og e-mail-adresse på din hjemmeside via Google Analytics og Google Tag Manager. Efter oplægget kan du selv gå hjem og opsætte din egen sporing og se effekten af din indsats.
Dette oplæg er relevant for alle, der har en hjemmeside, bruger tid eller penge på markedsføring, men ikke har sat sporing op på deres hjemmeside.
Dagens oplægsholder
Kasper Gregersen har arbejdet med online markedsføring siden 2012 og arbejder hver dag for at skabe profitable markedsføringskampagner og positive resultater online. Kasper er i dag selvstændig konsulent og hjælper virksomheder med at få det maksimale ud af deres indsats på search eller SoMe.
Deltagelse er gratis, men tilmelding er nødvendig.