Sådan bygger du et bæredygtigt brand
Bæredygtighed er på alles læber, men hvordan driver man en bæredygtig virksomhed? Kom og få et indblik i, hvad det kræver at være bæredygtig, hvilke muligheder bæredygtighed skaber, og hvorfor det kan være en fordel at være en startup virksomhed, hvis man ønsker at arbejde med bæredygtighed.
Baseret på Lübech Livings erfaringer vil du få et stærkt indblik i de mange aspekter, der er involveret i at drive et bæredygtigt brand. Alt fra krav til leverandører og materialer, til vigtigheden af transparensen i en virksomheds bæredygtige arbejde samt kommunikation af bæredygtighed og mulighederne i bæredygtighed.
Der vil i løbet af oplægget være god plads til dialog, såfremt du sidder med spørgsmål til bæredygtig forretning.
Du vil i fremtiden ikke kunne drive forretning uden at tage stilling til, hvor din virksomhed står i forhold til bæredygtighed. Om du ønsker at være bæredygtig eller ej, vil kunderne forvente at kunne aflæse om din virksomhed er bæredygtig eller ej. Det er derfor vigtigt at få indsigt i muligheder og begrænsninger for ens virksomhed.
Dagens oplægsholder
Susanne Frost Lübech har mere end 20 års erfaring med brandet forretning fra ind- og udland. Susanne har også mange års erfaring fra Østen med bagsiden af det modsatte er bæredygtighed, hvilket har været en stor motivation til at arbejde bæredygtigt. Siden 2006 har Susanne drevet Lübech Living i samarbejde med sin mand. I 2009 besluttede parret en komplet turn around fra konventionel produktion til bæredygtig produktion med socialt ansvar og bæredygtige materialer i fokus. Parret er drevet af mottoet ’Bæredygtighed giver mening og derfor bør vi gøre det’.
Det er gratis at deltage, men tilmelding er nødvendig.