LinkedIn: Dit moderne salgsværktøj
Helt fra begyndelsen var LinkedIn tænkt som en jobdatabase. Siden da er det sociale medie buldret frem, og de seneste år har LinkedIn udviklet sig til at være en af de vigtigste professionelle platforme for erhvervsfolk og B2B virksomheder.
Selvom LinkedIn er i kraftig vækst, behøver du ikke poste mange penge i annoncering, som du skal på eksempelvis Facebook. Det er stadig muligt at komme rigtig langt med organisk indhold – hvis du bærer dig rigtig ad. Med udgangspunkt i best practice får du indsigt i, hvordan du vækster din virksomheds salg ved at udnytte LinkedIns potentiale.
Det lærer du
Foredraget er for dig, der vil finjustere din LinkedIn-profil og få mest muligt ud af B2B platformen i forbindelse med dine salgsindsatser. Første del af oplægget giver dig en indflyvning til mediet, og du får overblik over de knapper, som du kan skrue på for at få en lækker profil, der skiller sig ud i mængden.
Andel del af oplægget sætter fokus på, hvordan du kommer i gang med at netværke og positionere din personlige LinkedIn-profil. Dit organiske indhold skaber masser af salgsleads, som du skal gribe og reagere på.
Dagens oplægsholder
Klaus Christensen er Communication Officer hos rekrutteringsvirksomheden HumanTrust A/S. Han har nørdet LinkedIn i 2 år og holdt oplæg omkring brugen af LinkedIn i mange erhvervsmæssige sammenhænge – blandt andet hos HHX Turøgade, hvor han selv er dimitteret fra. Han har en BA i Sociologi fra AAU og en kandidat i Analytisk Journalistik fra AU.
Det er gratis at deltage, men tilmelding er nødvendig.