
Kend din målgruppe og sælg mere
Du ved hvad du vil kommunikere for at sælge dit produkt, men måske kunne du godt blive skarpere på, hvordan du skal gøre det, så du sikrer dig et salg.
Josephine Præcius inviterer dig med på labelless medias rejse mod at blive skarpere på deres målgruppe, så du kan bruge deres erfaringer til at tilrettelægge en knivskarp kommunikationsform, som går rent ind hos din målgruppe og kundetype.
Oplægget vil være interessant for dig, der er nysgerrig på Emotionelle Kundetyper, og på hvordan du finder frem til din kundetype og målgruppe, så du kan bruge den som pejlemærke i al markedsføring og kommunikation.
Desuden får du indblik i, hvordan du kan arbejde med at skabe målrettede annoncer i Metas-annonceværktøj. Her kommer vi bl.a. omkring lead-annoncering, der tager højde for produkter eller services, der kræver længere beslutningsprocesser inden et salg.
Dagens oplægsholder
Josephine Præcius er Creative Strategist hos labelless media, hvor hun har en projektledende rolle, mens hun også rådgiver kunder ift. deres generelle kommunikation. Josephine har en Bachelor i Kommunikation og Digitale Medier efterfulgt af en kandidat i Interaktive Digitale Medier fra AAU.
Allerede ved siden af kandidatuddannelsen startede Josephine som selvstændig digital konsulent, der stod for små virksomheders annoncering og markedsføring på sociale medier. Siden har hun arbejdet som både B2C-marketingmedarbejder i en online tøjvirksomhed og efterfølgende som B2B-marketingmedarbejder i et større beauty-firma.
Det er gratis at deltage, men tilmelding er nødvendig.