Online workshop: Kom i gang med Google-annoncering
Husker du at høste de lavt-hængende frugter først? Hvis du har et produkt eller service, hvor en del af kunderejsen foregår via informationssøgning på Google, så bør du sikre dig, at de finder netop din virksomhed.
Personer der allerede leder efter dit produkt er nemlig lettere at konvertere til et salg, og derfor er det vigtigt at prioritere ressourcer på Google-annoncering - og dermed høste de frugter, der allerede er på vej i din retning.
Denne workshop er relevant for dig, der gerne vil have en praktisk gennemgang af, hvordan man sætter tekstannoncer (adwords) op, så din virksomhed bliver fundet på Google.
På workshoppen får du:
- En overordnet teoretisk forståelse af, hvorfor og hvornår man kan bruge tekst-annoncer
- En praktisk gennemgang med eksempler og cases på:
- Hvordan man laver en tekst-annonce
- Hvordan man styrer sine bud
- Hvordan man løbende forbedrer sine annoncer
- Økonomien - Hvad skal man måle på?
Workshoppen afholdes af BusinessAalborgs erhvervskonsulent Thomas Dahl. Thomas har stor erfaring inden for digitalisering og forretningsudvikling og har arbejdet med nogle af landets største virksomheder. Derudover har han selv været digital iværksætter, hvor han har arbejdet hands-on med Google-annoncering.
Workshoppen afholdes digitalt.
Der er begrænset antal pladser, så tilmeld dig med det samme.
Workshoppen er kun for medlemmer af StartUp Club
Du skal logge ind for at tilmelde dig.