Webinar: Kom i gang med LinkedIn-annoncering
Vi kan nok allerede konkludere, at 2021 heller ikke bliver året, hvor vi valfarter tilbage til messestandene, som jo er en af B2B-virksomhedernes foretrukne salgskanaler.
Hvad kan vi så gøre i stedet? Emil Jess Jensen fra Elite Advertising vil gøre dig klogere på, hvordan du i mellemtiden kan opruste på din LinkedIn-indsats.
LinkedIn bliver en bedre og bedre annonceringsplatform, og er man B2B-virksomhed, er det svært at komme udenom LinkedIn i markedsføringen.
På webinaret får du indblik i:
- En lavpraktisk gennemgang af, hvad LinkedIn tilbyder som annonceringsplatform
- Hvad det kræver i form af materiale, strategi, budget og mere
- Cases fra ’den virkelige verden’ som inspiration
Webinaret er særligt interessant for dig, der arbejder med B2B og ønsker at øge dit salg.
Dagens oplægsholder
Emil Jess Jensen har siden han var 16 år gammel arbejdet med sociale medier og annoncering herpå. Han havde sin egen webshop i tre år, hvor interessen for digital markedsføring opstod. I dag er Emil partner og COO i Elite Advertising, der er et bureau specialiseret i LinkedIn- og Facebook-annoncering for B2B virksomheder.
Det er gratis at deltage, men tilmelding er nødvendig.
Inden webinaret vil du modtage et link samt en guide til, hvordan du logger på.