Kom i gang med TikTok-annoncering
TikTok-toget kører nu, og hvis din virksomhed skal være first mover, så er det tid til at stå på.
TikTok er lige nu et af de hurtigst-voksende sociale medier, som målretter sig særligt det yngre publikum. Mediet er derfor en oplagt annonceringskanal, hvis din virksomhed eller produkt henvender sig til denne målgruppe.
Alex Klysner fra SCALA Digital vil give dig en grundig introduktion til mediet og dets annonceringsmuligheder, så du bliver godt klædt på til at træffe en beslutning om, hvorvidt TikTok er en oplagt kanal for dig. Du vender hjem med rygsækken fyldt af tips, tricks og indsigt i best practices som du kan lade dig inspirere af.
Oplægget giver dig indblik i:
• Hvad er TikTok?
• Hvorfor er TikTok annoncering interessant?
• Hvad kræver TikTok af dig som annoncør?
• Anbefalinger til TikTok annoncering
• Hvordan andre virksomheder bruger TikTok og skaber salg
• Hvordan du kommer godt fra start
• Tips til content
Dagens oplægsholder
Alex Klysner fra SCALA Digital er selvstændig digital marketing specialist med en datadrevet tilgang til online annoncering. Efter mantraet ”Data ved bedre”, hjælper og rådgiver Alex virksomheder med deres online aktiviteter med fokus på betalt annoncering – særligt sociale medier og Google Ads. Efter 11 år i branchen har han været hands on på over 500 forskellige virksomheder i ind- og udland.
Det er gratis at deltage, men tilmelding er nødvendig.
Oplægget afholdes i StartUp Café Aalborg.