TikTok – Fra trend til trafik
TikTok-toget kører derud af - måske er det tid til at stå på?
TikTok er stadig et af de hurtigst-voksende sociale medier, som målretter sig særligt det yngre publikum. Mediet er derfor en oplagt annonceringskanal, hvis din virksomhed eller produkt henvender sig til denne målgruppe.
Kom med og bliv klogere på:
- Hvorfor TikTok er så vigtig en kanal for virksomheder
- Hvordan TikTok-algoritmen fungerer
- Dos and don’ts på TikTok
- Konkrete værktøjer til at bruge mediet
Oplægget er særligt interessant for virksomheder og virksomhedsejere der ønsker at forstå TikTok bedre, og blive klogere på, hvordan mediet kan gavne deres forretning.
Dagens oplægsholder
Matthias Ryssenholck er 19 år og gymnasie-dropout i 1.g. Siden han droppede ud, har han i 3 år drevet et marketing-bureau, som endte med at blive et team på 5. Matthias fik muligheden for at lave et exit fra virksomheden og greb muligheden for at udforske nye projekter. Det er blevet til et kursus og community kaldet Short Form Club, som omhandler short form content og TikTok.
Det er gratis at deltage, men tilmelding er nødvendig.