Styrk dit online brand
Mange iværksættere gør sig tanker om at skulle have en online tilstedeværelse, men det kan ofte være svært at finde ud af, hvordan en hjemmeside skal se ud, hvad den skal indeholde, og vigtigst af alt – hvilket udbytte den skal give. Der findes mange tilbud og løsninger, hvorfor det for mange kan være lidt af en jungle at navigere rundt i, hvad der er relevant, og hvad der er uinteressant.
Du vil få mest ud af oplægget, hvis du anerkender vigtigheden af Google og SoMe. Oplægget giver dig redskaber til at tilgå disciplinen online markedsføring. Du får viden om, hvordan du med konkrete analyseværktøjer kan måle indsatser, og du vil få blod på tanden til at komme i gang med at styrke dit online brand.
Oplægget vil gøre dig klogere på:
- Hvad er vigtigt, når du vil vise dit brand og kompetencer på internettet?
- Hvilke krav er der for virksomheder?
- Hvordan kan webbureauer være behjælpelige?
- Er der bestemte fælder, du skal være opmærksom på?
Dagens oplægsholder
Henrik Søvind fra virksomheden Web-koncept A/S har over 16 års erfaring indenfor digital marketing. I dag hjælper han mange forskellige virksomheder med at vise deres ansigt udadtil på internettet. Web-koncept A/S har afdelinger i Aalborg, Aarhus, Odense og Gentofte. Virksomheden rådgiver i dag over 5000 virksomheder om marketing.