Styrk din LinkedIn-indsats
Arbejder din virksomhed business-2-business, er det svært at komme udenom LinkedIn i markedsføringsstrategien. Selvom LinkedIn mest er kendt for sine rekrutterings- og netværksmuligheder, så er annonceringsdelen efterhånden blevet en stor og vigtig del af platformen, hvis du vil tiltrække nye kunder og opmærksomhed om sin virksomhed.
Til dette oplæg vil Emil Jess Jensen fra Elite Advertising give dig indblik i LinkedIns mange muligheder og du vil blive klogere på, hvordan du kan skabe Brand Awareness og få kvalificerede leads.
Du vil også få mulighed for at tage en kort test, hvor resultatet fortæller om din virksomhed har gode muligheder for at få succes på LinkedIn.
Oplægget er særlig interessant for dig, der har, eller arbejder i, en B2B-virksomhed og gerne vil implementere en langsigtet strategi med henblik på at få flere leads og skabe mere brand awareness.
Dagens oplægsholder
Emil Jess Jensen har siden, han var 16 år gammel arbejdet med sociale medier og annoncering herpå. Han havde sin egen webshop i tre år, hvor interessen for digital markedsføring opstod. I dag er Emil partner og COO i Elite Advertising, der er et bureau specialiseret i LinkedIn- og Facebook-annoncering for B2B virksomheder.
Det er gratis at deltage, men tilmelding er nødvendig.