
Mere end markedsføring – Hvordan god storytelling kan øge din omsætning
Værdien i en stærk fortælling kan ikke undervurderes. Det er noget, der kan tilføre mening og dybde til dit produkt, forvandle det fra noget simpelt til en uundværlig bevægelse med følelsesmæssig værdi og i sidste ende løfte opfattelsen af din virksomhed og fremskynde dens vækst.
Kort sagt er storytelling langt mere end blot branding – det er et strategisk redskab.
Cris Hödar-Rasmussen har over 30 års erfaring med marketing og storytelling og vil i dette oplæg fokusere på, hvordan virksomheder, både små startups og store brands, ofte overser eller nedprioriterer vigtigheden af fortælling.
Oplægget er for dig, der er interesseret i at forstå, hvordan du sælger dit produkt eller din ydelse, og hvordan du får andre til at se dens værdi.
Du vil gå fra oplægget med en stærkere indsigt i storytelling som strategisk ressource – og ikke mindst med praktiske værktøjer til at komme i gang med at udvikle og formidle effektive narrativer.
Mød oplægsholderen:
Cris Hödar-Rasmussen er ekspert i storytelling og marketing med over 30 års erfaring. Han har arbejdet med brands i alle størrelser, fra startups til globale aktører, og skabt fortællinger, der driver vækst. Som grundlægger af By the Fire kombinerer Cris og hans partner Jesper kreativitet med datadrevet indsigt for at optimere marketingstrategier. Han har tidligere haft ledende kreative roller hos McCann og VMLY&R og har været CMO for The Color Run i Norden. Cris’ arbejde har vundet prestigefyldte priser som Cannes Lions, Clios og Epica. Han er også forfatter til IGNITE YOUR MARKETING GAME, en guide til SMV’er, der ønsker at implementere effektive marketingstrategier.