Google-markedsføring best practice 2022
2021 nærmer sig sin afslutning, og derfor er det oplagt at tage et kig tilbage på året, der er gået i Google-land.
Google Ads og SEO: Hvilke muligheder skal du være særligt opmærksom på? Hvilke faldgruber skal du undgå? Og hvordan tager du din markedsføring på Google til næste niveau?
Google-specialisterne Victor Lind og Frederik Stenbjerg fra LAZZAWEB har gjort sig masser af erfaringer i 2021, og nu vil de dele best practice med dig, så du kan styrke din markedsføring i 2022.
Du bliver klogere på:
- Hvordan man bruger Google Ads til at skabe vækst for ens virksomhed
- Hvad man skal være opmærksom på, når man laver annoncer
- Hvordan man lægger den bedste strategi for at rangere organisk på nøglesøgeord
- Hvilke parametre Google rangerer din hjemmeside på
Oplægget er for begyndere eller let øvede inden for marketing på Google.
Det er gratis at deltage, men tilmelding er nødvendig.