Google Ads for begyndere
Google er verdens største søgemaskine og en af de mest avancerede annonceplatforme i hele verden. Det kan virke overvældende for en nybegynder, men til dette oplæg bliver du taget i hånden og vist rundt i Google Ads-verdenen af to hjemmevante guides.
Oplægget er delt op i en teoretisk- og en praktisk del, så du efter oplægget har den rette viden til selv at lave dine egne kampagner på Google.
Du bliver klogere på:
- Hvad er Google Ads, og hvad du skal være opmærksom på?
- Hvordan finder du ud af, hvilke søgeord du skal findes på?
- Gennemgang af Google Search Ads, Display Ads og Shopping Ads
- Hvordan opretter du kampagner med de rette indstillinger? (Vi gør det sammen fra A-Z)
- Hvordan måler du din performance igennem Google Analytics?
- …. Og meget meget mere
Oplægget er for dig, som er helt ny i Google Ads-verdenen, men gerne vil være klogere, eller dig der gerne vil lære at sætte kampagner op fordi, du har en virksomhed, hvor ressourcerne ikke rækker til at outsource din markedsføring.
Efter oplægget står Emil Nissen og Mikkel Frederiksen klar til at besvare eventuelle konkrete problemstillinger, du har i din virksomhed.
Dagens oplægsholdere
Emil Nissen har specialiseret sig inden for annoncering på Facebook, Instagram og Google og er desuden autodidakt inden for hjemmesideopbygning. Med en stærk forretningsforståelse og ekspertviden inden for onlineannoncering har han hjulpet et utal af kunder med at skalere deres forretning – nationalt og internationalt. Emil er uddannet markedsføringsøkonom, men hans ekspertise kommer på baggrund af utallige kurser, startups og mentorer.
Emil har en god forretningsforståelse for iværksætteriet, da han selv har startet tre webshops imens han studerede.
Mikkel Frederiksen arbejder som Google Ads-specialist hos EmilNissen.dk. Han arbejder med virksomhedens store kunder både nationalt og internationalt. Mikkel står for alt analysearbejde, optimering og vedligeholdelse af kundernes Google Ads-konti for at sikre bedst mulig performance.
Det er gratis at deltage, men tilmelding er nødvendig.
Oplægget afholdes i StartUp Café Aalborg.