
Fra vision til virkelighed: Sådan skaber du et brand
Hvordan skaber man et stærkt og unikt brand for sin nystartede virksomhed? Det kan du få en Senior Brand Designers bud på, når Lasse Giversen gæster StartUp Caféen for at gå i dybden med, hvad et brand egentlig er, og hvorfor det er vigtigt at prioritere at bygge det rigtigt op i starten af din iværksætterrejse.
Derudover vil oplægget give dig konkrete eksempler på, hvordan du kan opbygge et brand fra bunden. Herunder kommer vi ind på:
• Brandstrategi: Sæt retning for brandet
• Logo & Identitet: Giv brandet et udtryk
Gennem praktiske eksempler og konkrete værktøjer vil oplægget hjælpe dig, der er nystartet iværksætter med at omsætte din vision til virkelighed og skabe et unikt brand, der skiller sig ud og er relevant for din målgruppe.
Dagens oplægsholder
Lasse Giversen er i dag ny kreativ direktør og partner i det kreative bureau, Absent Wall. Før det, drev han sin egen branding-virksomhed og har arbejdet på flere bureauer, herunder norden største digitale bureau. Lasse er desuden en ven af huset i Startup Club Aalborg, da han med sin egen virksomhed, Lömmel, var rådgiver for adskillige startups.
Det er gratis at deltage, men tilmelding er nødvendig.