Få succes med annoncering på Facebook
Hvordan får du større succes med annoncering på sociale medier? Niklas Bruun Hansen fra NB Digital gør dig klogere på, hvordan du skaber resultater ved at fokusere på data fremfor mavefornemmelser.
Du får indblik i, hvilke karakteristika der kan være afgørende for din succes på sociale medier samt hvordan du plukker de lavt-hængende frugter, når du annoncerer på Facebook og Instagram.
Oplægget er særligt relevant for dig, der gerne vil vide mere om, hvorvidt Facebook er en relevant platform for din virksomhed, samt hvordan du kan udnytte platformens potentiale.
Dagens oplægsholder
Niklas Bruun Hansen er stifter af marketingbureauet NB Digital, som arbejder med annoncering på sociale medier ud fra en holistisk og data-drevet tilgang, hvor fokus er at skabe synergi mellem marketing-kanaler og få mest ud af hver en krone. Niklas er en 22-årig autodidakt marketing-nørd, som har specialiseret sig i at udnytte virksomheders potentiale med Facebook- og Instagram-annoncering. Han har tidligere været med til at vækste flere webshops fra 0 til 6-cifret omsætning gennem online marketing.
Deltagelse er gratis, men tilmelding er nødvendig.