
Få mest ud af dit marketingsbudget - Oplæg og live-demonstration
Digital markedsføring er svært. Med et hav af kanaler og uigennemskuelige platforme kan det være frustrerende at skulle finde hoved og hale i, hvordan man bruger sine penge optimalt.
Derfor har vi inviteret Sebastian Skinbjerg og Rasmus Thorn fra marketingbureauet LAZZAWEB til at dele deres bedste strategier og vise dig, hvordan du kan skabe en effektiv digital kampagne for din virksomhed, med udgangspunkt i en konkret case fra StartUp Club.
Forud for oplægget har Sebastian og Rasmus opstartet en dialog med Keramikcaféen, og på oplægget vil de præsentere og gennemgå, hvordan de ville opstille en digital kampagne for Keramikcaféen. Her vil der løbende være mulighed for at stille spørgsmål om, hvordan du kan bringe metoderne i brug i DIN virksomhed.
Du vil gå fra dette oplæg med …
• En bedre forståelse af, hvordan digital markedsføring – særligt på Facebook og Instagram – fungerer.
• Kendskab til de forskellige kanaler og deres individuelle styrker og svagheder.
• Konkrete eksempler på, hvordan man kan opstille en digital markedsføringskampagne.
• Inputs til, hvad der er "best practice" inden for digital markedsføring.
• Indsigt i, hvordan du kan få mest ud af dine marketingskroner.
Om oplægsholderne:
Sebastian Skinbjerg er en af StartUp Clubs frivillige rådgivere og arbejder til daglig strategisk med digital markedsføring, hvor han skræddersyer løsninger ud fra den enkelte kundes udfordringer og mål.
Rasmus Thorn er specialist inden for betalt promovering på blandt andet Facebook og Instagram. Han er skarp til at dykke ned i både data og trends, så han kan udnytte diverse platforme optimalt og få mest muligt for pengene.
Tilmeld dig nu og få konkrete værktøjer til at styrke din digitale markedsføring!