
Emotionelle Kundetyper®: Adskil dig fra konkurrenterne og sælg mere
Med udgangspunkt i segmenteringsværktøjet Emotionelle Kundetyper®, vil Sanne Dollerup fra Institut for Kundetyper, give dig indsigt i, hvordan du finder din virksomheds unikke plads i markedet.
Hvis du er i et marked med mange konkurrenter, eller du bare gerne vil være mere tydelig i dine salgsargumenter, så vil det være relevant for dig at deltage i dette oplæg.
Efter oplægget har du et konkret og brugbart værktøj til at finde din unikke berettigelse i markedet, så du tydeligt adskiller dig fra konkurrenterne - og dermed sælger mere.
Dagens oplægsholder
Sanne Dollerup er uddannet fra Aalborg Universitet, hvor hun skrev sin ph.d-afhandling om emotionelle beslutningsprocesser i forbindelse med markedsføring og salg. Sanne er partner i Institut for Kundetyper, hvor hun underviser og rådgiver i segmenteringsværktøjet “Emotionelle Kundetyper”, som hun også selv har været med til at udvikle. Hendes primære kompetencer er at rådgive virksomheder til at segmentere kunderne ud fra deres følelsesmæssige adfærd i specifikke købssituationer.
Det er gratis at deltage, men tilmelding er nødvendig.