
E-mail marketing fra ende til anden – Sælg mere og skab meningsfulde kunderelationer
Vil du mestre e-mail marketing og skabe stærkere relationer til dine kunder? Så er dette workshopforløb for dig!
Over tre workshops på tre uger, får du en komplet gennemgang af alle nødvendige trin for at forstå, opstarte og optimere e-mail marketing.
Forløbet dækker alt fra de tekniske aspekter og valg af udbyder til, hvordan du får abonnenter – og selvfølgelig hvordan du skriver mails, der ikke bare bliver åbnet – men også læst, forstået og handlet på.
Workshops vil både inkludere oplæg, der introducerer dig til relevant viden baseret på virkelige cases fra både B2B- og B2C-virksomheder, samt gruppearbejde og refleksionsopgaver.
Bortset fra din tid og entusiasme er det fuldstændig gratis at deltage.
Du vil få mest ud af forløbet, hvis du kan se dig selv i følgende:
Du er iværksætter og har måske ikke været i gang så længe – eller også vil du gerne gøre mere ud af din marketing og er klar til at opbygge et kundenetværk, hvor du kan dele dine budskaber, historier og tilbud.
På workshopforløbet får du desuden mulighed for at møde, netværke og sparre med andre iværksættere, der står i samme situation som dig.
På forløbet guides du gennem hele processen i at skabe meningsfuld og konverterende e-mail marketing.
Du får blandt andet værktøjer til at:
- Definere formålet med din e-mail marketing
- Vælge den rigtige udbyder ud fra pris og funktionalitet
- Skabe fængende, engagerende og meningsfuldt indhold i dine mails
- Strategisk får abonnenter via sociale medier, annoncering og web-integration
- Opsætte e-mail flows, segmenteringer og automatiseringer
- Opsætte DNS korrekt, så du undgår at ende i spamfilteret
- Forstå og analysere data fra din platform for at opnå konkrete indsigter
Din guide på vejen fra god idé til god forretning:
Julian Hecht Krejbjerg har selv været iværksætter og er nu digital marketingspecialist og partner i Kjærup Kommunikation. Med en passion for at skabe indhold, der fortæller historier, vækker følelser og genererer salg, er Julian beskriver sig selv som en ”menneskelig indholdsmaskine”, der hjælper B2B-virksomheder med at positionere sig og vækste ved at fokusere på personlighed.
Med dette mindset vil Julian vise dig, hvordan du skaber meningsfuldt indhold med personlighed, så du opbygger et tillidsfuldt forhold til dine kunder – og derigennem genererer salg og vækst.
De tre workshops finder sted:
- 21. marts, kl. 09.00-13.30
- 28. marts, kl. 09.00-13.30
- 4. april, kl. 09.00-13.30
Vil du med? Tilmeld dig nu og få de værktøjer, du skal bruge for at lykkes med e-mail marketing!